pr.jpeg

Public Relations

Screen Shot 2020-11-27 at 12.58.01.png

Kontakt z mediami to jedno z najważniejszych zadań jakie realizujemy każdego dnia. Odpowiedni dobór treści i dobre relacje z dziennikarzami to najlepszy sposób na dotarcie do dużej grupy nowych odbiorców oraz nieocenione wsparcie wizerunkowe.

PRASA

  • Bieżąca współpraca z redakcjami prasy ogólnopolskiej oraz branżowej

  • Notatki prasowe

  • Wywiady z ekspertami

  • Reklamy wizerunkowe, artykuły sponsorowane

  • Kampanie reklamowe (media plan, kreatywny layout, atrakcyjne rabaty)

  • Monitoring mediów

TELEWIZJA & RADIO

  • Współpraca z wydawcami programów telewizyjnych

  • Zaistnienie marki w TV

  • Wywiady eksperckie w audycjach radiowych

  • Rozmowy z ekspertami w programach lifestylowych – wizyta w studio na „kanapie”

INTERNET

  • Stała współpraca z popularnymi serwisami online

  • Artykuły redakcyjne, współpraca dziennikarska

  • Artykuły eksperckie (budowanie marki osobistej)